Continuum wint award voor ‘Beste Music Format’

Online boyband Continuum is gisteravond in de prijzen gevallen bij de eerste editie van de Hashtag Awards. De band ging er vandoor met de award in de categorie ‘Beste Music Video of Format’. Continuum is een format gecreëerd door FremantleMedia Netherlands. Een ander format van het productiebedrijf, het Facebook live format ‘Who’s The Character’ van Ziggo, won een award in de categorie ‘Meest Innovatieve Social Media Post’.

Boyband Continuum bestaat uit vier YouTube zangers vanuit de hele wereld. Onlangs hebben de jongens hun eerste mijlpaal van 400.000 online volgers behaald en hebben zij elkaar in levende lijve ontmoet. Na deze ontmoeting is de groep, bestaande uit Sami, Sheffo, Joey en Jayden, hard aan het werk gegaan en zullen zij 12 januari aanstaande hun eerste single uitbrengen. Het winnen van de Hashtag Award is wederom een bevestiging van het succes van de eerste online boyband ooit.

FremantleMedia Netherlands is ook in de prijzen gevallen in de categorie ‘Meest Innovatieve Social Media Post’. Het bedrijf won deze Hashtag Award voor het Facebook live format ‘Who’s The Character’ van Ziggo waarin vlogster en comedian Nienke Plas het iedere week opneemt tegen een andere BN’er in een live video op Facebook.

De Hashtag Awards werden dit jaar voor het eerst uitgereikt. De awards staan in het teken van online video en zijn een vakprijs van makers, voor makers.

YouTube Kanaal Continuum.

Continuum-Hashtag-Awards-1024x680.png