CTM

Bij CTM draait alles om het intensief begeleiden en ondersteunen van talenten en artiesten, en het creëren en uitbouwen van langdurige carrières. In samenwerking met de beste partners in binnen- en buitenland wordt invulling gegeven aan het marketing- en managementbeleid. Cruciale basis voor het creëren van succes is het onderhouden van een gedegen netwerk in de media- en entertainmentindustrie. Continu wordt geïnvesteerd in de ontwikkeling van carrières. Het zijn intensieve trajecten waarin veel tijd, geld en energie wordt gestoken. Het is de keuze van CTM om daarbij selectief te werk te gaan en per definitie te kiezen voor lange-termijnontwikkeling in plaats van volume. Naast het kantoor in Hilversum heeft CTM een belang in het Amsterdamse managementkantoor Bespoke Amsterdam, en daarmee ook een creatief kantoor in de hoofdstad.

Records

Naast managementactiviteiten is CTM al jaren succesvol actief als label om muziek te releasen. Naast het eigen label van CTM hebben we een joint venture met het Volendamse label van o.a. Jan Smit en Volendam Music: Vosound. Na talloze succesvolle albums uitgebracht te hebben, besloot Jan Smit in 2012 Vosound te beginnen. Naast Jan Smit behoren ook Monique Smit, George Baker, KluBBB3! en de succesvolle cd- en kinderboekenreeks ‘2 Kleine Kleutertjes’ (meer dan 200.000 exemplaren verkocht) tot het Vosound artiestenroster en catalogue.