In een wereld waarin de digitale routes naar de markt voortdurend evolueren en veranderen, werd in 2014 CTM Digital opgericht. Met als oogmerk om een zo breed mogelijke verspreiding van digitale muziek, films, concerten en tv-content te garanderen.

Met jarenlange ervaring in zowel traditionele als digitale contentdistributie, sales en marketing, heeft CTM Digital zich tot doel gesteld om een transparante, doeltreffende, wereldwijde route te bieden aan de content-eigenaren, waarmee zij de inkomsten uit hun IP kunnen maximaliseren.

Het wereldwijde distributienetwerk van CTM Digital bestaat uit meer dan 200 platforms in bijna 200 landen, inclusief de grootste premium digitale diensten van de wereld waaronder iTunes, Google, Amazon, Deezer en Spotify, evenals premium streaming diensten zoals Xbox, Netflix, YouTube en Vodafone.

Dankzij de ontwikkeling van eigen technologische gereedschappen kunnen producenten, distributeurs en contenteigenaren de controle over hun content behouden, terwijl ze ook de wereldwijde omzet over de grootste digitale platforms op een continue, dagelijkse basis kunnen bijhouden.

CTM Digital heeft unieke relaties binnen de digitale retailers, die ons in staat stellen om ervoor te zorgen dat het aanbod van onze partners niet verdwaalt in

de rijkdom van alle beschikbare content. Hierdoor kunnen wij ons erop concentreren om te waarborgen dat de content de best mogelijke kans heeft om de volgende grote digitale hit te worden en dat de volle commerciële potentie van de content wordt benut.

Als het gaat om digitale content en distributie, is er altijd sprake van maatwerk en daarom zijn wij trots op onze teamgerichte aanpak, die ons in staat stelt om nauwer met onze partners samen te werken en hen te helpen om hun digitale doelstellingen te bereiken, door middel van innovatieve strategieën op het gebied van release, sales en marketing.